Kategorie

Pakiet Uczeń Zdolny - eduSensus

Pakiet Uczeń Zdolny - eduSensus

1 299,00 zł brutto

Dodaj do koszyka

Program "eduSensus Uczeń zdolny" pozwala nauczycielowi na zorganizowanie cyklicznych zajęć dla uczniów, którzy przejawiających ponadprzeciętną ciekawość świata oraz nie mają problemu z przyswajaniem wiadomości oraz tych, które chcą twórczo uczestniczyć w realizowanych w ramach zajęć projektach.

Więcej szczegółów

Rating: 6.0/10 (29 votes cast)

Możliwości i wyjątkowe funkcje programu:

− unikalne połączenie metodyki postępowania z uczniem zdolnym oraz narzędzi do dyspozycji nauczyciela i uczestników zajęć,
− dostosowanie do pracy z rzutnikiem i tablicą interaktywną
− doskonałe narzędzie do prowadzenia zajęć jednocześnie z całą grupą uczniów,
− zawiera m.in.: nowoczesne zasoby multimedialne, pakiet publikacji, pomoce tradycyjne, karty pracy i motywujące nagrody dla dzieci.

Program ma za zadanie:

− stymulowanie ciekawości poznawczej ucznia,
− kreowanie i uwzględnianie alternatywnych możliwości wyboru,
− formułowanie hipotez, projektowanie, decydowanie o wyborze sposobu postępowania,
− rozwijanie umiejętności abstrahowania, wnioskowania i dedukowania,
− kształtowanie myślenia strategicznego,
− uczenie współdziałania w grupie (wspólne przygotowywanie projektów),
− stymulowanie zaradności, życiowego sprytu i przedsiębiorczości.

Program multimedialny eduSensus Uczeń zdolny składa się z pięciu bloków tematycznych, w których zamieszczono propozycje różnych treści do wykorzystania w realizacji 25 projektów edukacyjnych:

ŚWIAT WOKÓŁ NAS
1. Projekt BURZA
2. Projekt WULKAN
3. Projekt WODA
4. Projekt TĘCZA
5. Projekt DZIEŃ i NOC

KOMPAS, MAPA, GPS
1. Projekt KOSMOS
2. Projekt BIEGUNY ZIEMI
3. Projekt DŻUNGLA
4. Projekt RAFA KORALOWA
5. Projekt ŚWIATOWE NAJ-

WYNALAZKI
1. Projekt SAMOLOT
2. Projekt TELEFON
3. Projekt OKULARY
4. Projekt PIENIĄDZE
5. Projekt PAPIER

SAMI TEŻ TO POTRAFIMY!
1. Projekt FILM ANIMOWANY
2. Projekt CHLEB
3. Projekt CZEKOLADA
4. Projekt MUZYKA
5. Projekt TEATR

CO W TRAWIE PISZCZY?
1. Projekt UL
2. Projekt DOMY ZWIERZĄT
3. Projekt GROŹNE ROŚLINY
4. Projekt DZIWNE ZWIERZĘTA
5. Projekt MAŁE POŻYTECZNE

Program zawiera narzędzie edytorskie, dzięki któremu wyniki pracy dzieci nad projektem mogą być przedstawione w formie komiksu lub krótkiego filmu z dźwiękiem. Pozwala to najmłodszym przedstawić swoje postępy w pracy i zademonstrować przebieg realizacji projektu. Duża swoboda twórcza, jaką daje narzędzie, sprawia, że każda prezentacja będzie wyjątkowa. Jest to czynnik motywujący uczniów, którzy mogą opublikować wyniki swojej pracy na przeznaczonej do tego stronie internetowej – www.WiemBoWiem.pl. Dzięki temu można później oglądać wspólnie przygotowane prezentacje oraz porównywać wyniki z osiągnięciami uczniów z innych szkół. Efektem jest nie tylko radość z własnych dokonań, lecz także mobilizacja do lepszej pracy.

W zestawie znajdują się następujące dodatki i pomoce tradycyjne:

− komplet szachów wraz z instrukcją gry,
− program e-Sudoku wspomagający pracę z uczniem zainteresowanym liczeniem,
− program e-Mandale wspomagający zajęcia artystyczne i relaksacyjne,
− nagrody motywujące ucznia: dyplomy i naklejki.

 

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:

• MS Windows XP/Vista/7
• procesor klasy Pentium III 1 GHz oraz 1 GB RAM
• karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768 z tysiącami kolorów
• napęd CD-ROM/DVD-ROM
• karta dźwiękowa kompatybilna z systemem Windows
• mysz
• głośniki
• 100 MB wolnej przestrzeni na twardym dysku
• Flash Player 10.x

Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również:

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Realizuj zamówienie